Tuesday, August 12, 2014

CCTV කුප්පි (05) - Digital video recorder systems

නමෝ විත්තියෙන් පටං ගත්තු
CCVT කුප්පි ටික ලියාගෙන යන්න බැරි උනා එක දිගටම
ඕං අද ඉදලා සියල්ලම ක්‍රමවත්ව ඔබට දෙන්නයි සූදානම

මම සිස්ටම් 4 ගැන සටහන් කලා

01 ) Web Cam මගින් CCTV පද්ධතියක් 
02 )  IP Camera 
03 ) PC Based Digital video recorder ( PCI /USB DVR Card )
04 ) Digital video recorder systems 


බොහෝ අයගේ ඉල්ලිම තිබුනේ අංක 4 පිළිඹදව පැහැදිලි කරදීමක් කරන ලෙස
ඒ නිසා ඕං කුප්පි 05 දී DVR සිස්ටම් ගැන කියලා දෙන්නයි මගේ කල්පනාව
මම මේකේ බහුශ්‍රත වචන නැතුව අපේ කතා කරන භාශාවෙන් ලියන්නේ CCTV ගැන කිසිවක් නොදත් අය අරබයා බවත් තේරුම් ගන්න ඔනි

උදාහරණයකට coaxial cable නොකියා මම මේකේ කිව්වොත් ඕම්ස් 75 ඇන්ටෙනා කේබල් කියලා
ඒ ඔයලාගේ තේරුම් ගැනිමේ පහසුවට කියන දේ මතක තියාගන්න
 



කැමරා සීස්ටම් එකක් ගහන්න අවශ්‍ය කලමනා 

  1. Camera 
  2. DVR එකක් 
  3. Hard Disk එකක් 
  4. Cable
    ( coaxial cable / cat 5 cable / CCTV cable යන තුන් ආකාරයටම නෙට්වර්ක් කරනා ආකාරය ගැන අපි කතාවෙනවා )
  5.  Connectors
    ( BNC /RCA /RJ45 /Video balun /DC connectors /U lug ඇතුළු සියලුම කනෙක්ටර් ගැනත් අපි
    කතාවෙනවා )



  6. CCTV power supply
( central power supply ,  adapter power supply , waterproof power supply ගැන වෙන වෙනම කතාවෙන්න තියෙනවා )

ඔන්න ඔය කියන මූලක දේවල් වලට අමතරව වයිරින් බට , කේසින් , පොප් රිවට් ඇන නට් බෝල්ට් ගැන ඉතිං කියන්න ඔනි නැහැනේ
නේද මං අහන්නේ :D

මේකේ පොඩ්ඩක් සංකිරණම කොටස තමයි අංක 01 ඒ කියන්නේ කැමරා

කැමරාවක් තොරගන්නවා කියන්නේ මේ පිටකොටුවේ පළවෙනි හරස් වීදියට ගිහින් මට දෙන්න බුලට් එකක් මට දෙන්න ඩූම් එකක් කියන එකන නෙවෙයි
ඊට එහායින් ගිය බොහෝ දේවල් තියෙනවා

අපි ඊලග කුප්පියේ CCTV කැමරා ගැන කතා කරමු ලොකුවට 


ආ ඒ වගේම ඉතිං කැමරා සිස්ටැම් එකක් විශ්වාසණිය හයි කරගන්න ඔනි නම්
මගේ අංකය උන 0773864180 කෝල් කරලා මාව ඇමතුවාට ඉතිං එපා කියන්නේ නෑ :D :D 


හැබැයි ඉතිං කියන්න ඔනි
මම යන රැල්ල දිහා බලාගෙන රුපියල් 2750 කැමරා නම් අටවන්නේ නැති බව :D

ඔයාලට කැමරාවල මිල ගනන් වගේම , සිස්ටම් එකකට යන මුළු වියදම් විතරක් නෙවෙයි
කැමරා සිස්ටම් එකකට මිලක් නියම කරන්නේ කොහොමද කියන එකත් මම කියලා දෙනවා ඕං

ඊලග කුප්පියෙන් මේ සතියේදි කැමරා ගැන කියලා දෙන්න පොරොන්දුවෙන ගමන් ආයෙම කියනවා

බ්ලොග් එකක් රසවත් වෙන්නේ ඒ තුලින් ඇතිවෙන කථිකාවට අනුව
ඒ වගේමයි මම චූන් වෙන්නෙත් ඔයාලගේ කොමෙන්ට් දැකලා නොවැ

බ්ලොග බලලා අඩුම තරමේ මට බැනලා හරි යන්න ඈ

එහෙනම් සුභ දවසක් කිව්වා ඕං ! :) 

13 comments:

  1. oyage blog eka balala CC TV hai karanna hitiyoth mage muniburata thamai hai karanna wenne.. thawa tikak lokuwata ekmanata liyanawako halo..ape gedarata horu paninna balan enne.. eta kalin hai karaganna ona..

    ReplyDelete
  2. ilaga kuppiya danakan balagena innawa. good luck

    ReplyDelete
  3. (y) supiri wedak agaya karanawa...

    ReplyDelete
  4. ලොකු දෙයක් මෙහෙම හරි මතක් වුණු එක බ්ලොගක් තියනවා කියලාවත්.

    ReplyDelete
  5. ela ela kelum ithuru tikath liyanakan api balagena inne jaya wewaa....

    ReplyDelete
  6. //මට දෙන්න බුලට් එකක් මට දෙන්න ඩූම් එකක්//

    පැහැදිලි කරහං මොනවද ඔය

    ReplyDelete
  7. Api balan innawooo,...eelaga tika daanakan.....

    ReplyDelete
  8. yanthan athi liyann hituna.....dddd tk dear

    ReplyDelete
  9. math asai cctv gena egena ganna.akata udau karanna puluwanda

    ReplyDelete
  10. thawa poddak wediyen withara dannooooo

    ReplyDelete
  11. මම වෙන්ඩැති මේ බ්ලොග් එක වේගෙන්ම කියවගෙන යන එකා :D

    ReplyDelete

ස්තුතී